Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

 Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MONTENAPOLEONE

ul. Wrocławska 33 a

63-200 JAROCIN

Nie zwracamy kosztów wysyłki. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni KALENDARZOWYCH na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Nie przyjmujemy zgłoszeń zwrotu drogą elektoniczną.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwroty przyjmujemy tylko w oryginalnym opakowaniu, w przypadku jego braku pomniejszamy koszty zwrotu o koszty wysyłki.

Nie przyjmujemy zwrotów i paczek  po ustaniu okresu 14 dni kalendarzowych.

Zwracany towar powinien być nienaruszony. 

(Nie przyjmujemy zwrotów odzieży w stanie naruszonym, która ma ślady użytkowania, była wyprana i wróciła do nas np. wyperfumowana!!)

W przypadku nie odebrania paczki pobraniowej Kupujący zostanie obciążony kosztami wybranej w zamówieniu wysyłki w dwie strony.

Zaznaczamy, że klienci, którzy zamówienia opłacili z góry płatnościami online i dokonali ich zwrotu, otrzymają zwrot płatności automatycznie na konto, z którego zamówienie zostało wcześniej opłacone.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl